donderdag 1 maart 2012

Pita à la tartiflette


Vandaag probeerde ik een receptje van Piet Huysentruyt uit. Een pita gevuld met de ingrediënten van tartiflette. 

Voor 4:

1 Reblochon Kaas
4 Gekookte Aardappelen
8 Sneetjes Spek
Ph Lookkruiden
4 Pitabroodjes
Smeerboter

Snijd de pitabroodjes in tweeën en smeer ze in met Alpro soya Minarine.
Beleg de broodjes met sneetjes Reblochon, spek, aardappelschijfjes en PH lookkruiden.
Doe het broodje dicht en leg het op de paninigrill.
Bak de pita gedurende 4 minuten.


Maar ik had toch wat bedenkingen. 
Een toevoeging en een weglating: de combinatie pita-aardappelen vond ik geen meerwaarde. Laat de aardappelen dus maar weg.
Ik serveerde de pita's met savooikool met spekjes. Dat vond ik dan wel een geslaagde match.
En met mijn panini-grill had ik wel langer dan 4 minuutjes nodig om de broodjes gebakken te krijgen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.